.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازنشسته ها هم پاسخگو باشند ؛
توصیه نماینده سابق نور و محمودآبد به نمایندگان مجلس دهم
شمال نیوز : عبدالوحید فیاضی با اعلام اینکه از طریق رایزنی با دوستان متوجه شدم که نمایندگان مجلس حامی این طرح هستند، تصریح کرد: انتظار این است که یکپارچگی مناسبی در سطح مجلس در این ارتباط ایجاد شود......
توصیه نماینده سابق نور و محمودآبد به نمایندگان مجلس دهم شمال نیوز : نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان حامی طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان در مجلس شورای اسلامی اسامی خود را افشا کنند تا مردم نماینده پاکدست را بشناسند.

به گزارش شمال نیوز ، عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با فارس ، در ارتباط با بحث اعاده اموال نامشروع مسؤولان که این روزها مطرح است، در پاسخ به این سؤال که آیا بدنه مجلس با اجرای این طرح موافقت می‌کند، اظهار کرد: من امیدوارم که این طرح به نتیجه برسد.

وی با اعلام اینکه از طریق رایزنی با دوستان متوجه شدم که نمایندگان مجلس حامی این طرح هستند، تصریح کرد: انتظار این است که یکپارچگی مناسبی در سطح مجلس در این ارتباط ایجاد شود.

عضو سابق کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح نیاز دارد که همه پیگیر باشند، البته جریان متصل به قدرت ممکن است به‌دلیل لابی‌هایی که در مجلس وجود دارد اجازه ندهند که برخی از طرح‌ها به نتیجه برسد و ما نگران  این موضوع هستیم.

فیاضی با اعلام اینکه آلودگی وجود دارد، افزود: مردم ما مسائل را می‌دانند، در حال حاضر افرادی که در قدرت هستند و آلودگی اقتصادی و مالی دارند، تعدادشان از اعداد سه رقمی گذشته و در کرسی قدرت هم قرار دارند.

وی بیان کرد: برخی‌ها از قدرت کنار کشیدند و بازنشسته شدند، به نظر من این افراد هم باید مورد مواخذه قرار گیرند.

نماینده سابق مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر مجلس مردمی و مدعی پیگیر حقوق مردم هست، باید یکصدا به‌دنبال این باشد که این طرح اجرایی شود.

فیاضی در پاسخ به این سؤال که آیا طرح‌های مشابه این موضوع در دوره حضور شما در مجلس وجود داشت که نمایندگان آن دوره از آن حمایت کنند، گفت: در گذشته طرح‌هایی مطرح بود، به‌عنوان نمونه مباحث حقوق‌های نجومی مخالف و موافق داشت، به‌نظر می‌رسد یک‌صدایی در این موارد ایجاد نمی‌شود.

وی با اعلام اینکه افرادی که به‌نظر می‌رسد در اقلیت هستند، به سایر افراد فائق می‌شوند، اضافه کرد: باید نمایندگانی که دنبال این کار هستند، خودشان پاکدست باشند.

فیاضی عنوان کرد: چون این طرح با حمایت مقام معظم رهبری هم همراه بوده، نمایندگان باید با خاطر جمع‌تری این اقدام را پیگیری کنند و این موضوع باعث برگشت اعتماد از دست رفته برخی از مردم می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا انتشار اسامی حامیان طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان می‌تواند در تقویت این طرح کمک کند، بیان کرد: بله، صد درصد، انتظار ما این است که نمایندگانی که علاقه‌مند اجرای این طرح هستند اسامی خودشان را افشا کنند و مردم بدانند کدام نماینده موافق این اجرای این طرح است و نماینده مخالف و بی‌نظر هم مشخص شود.

عضو سابق کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اگر قرار باشد که  حامیان این طرح مشخص نشوند، این طرح هم ممکن است که بایگانی شود و به نتیجه نرسد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.